divendres, 5 de novembre del 2010

INFORMATIU MESA SECTORIAL

2 Comments:

Anònim said...

Sou conscients que temiu un colectiu de més de 1.600 persones que varen aprovar les opos de auxiliar administratiu del 2008, i que no tenen cap tipus dinformacíó, ni llistes definitives, ni data de publicació, el ICS cada 15 dies ens diu 15 dies més endevant i no arriva.
Ens trovem tambe desamparats pels sindicats

SECCIO SINDICAL BAIX LLOBREGAT LITORAL-EL PRAT said...

Benvolgut anònim,

D’ençà que es va iniciar la convocatòria, estem demanant les places afectades en cada ocasió que ens reunim amb els responsables de Costa de Ponent, i la resposta sempre és la mateixa...NO!
Tenen l’EBEP a la tauleta de nit i si no ho diu no ho fan.
La meva opinió és que no cal que estigui escrit per tal s’aconseguir alló que, per justicia, pertoca, però per assolir-ho cal tallar la Gran Via de les Corts Catalanes a l’alçada de Balmes.
De totes i tots amb els que ha parlat, potser siguis el primer en apuntar-te. La força que demanes als sindicats està en la unió de totes i tots, però benvolgut anònim el que em trobo quotidianament és “que hi ha del meu”.
El que m’han dit és que publicaran la llista definitiva aquest mes.
El que intueixo és que us incorporareu un cop finalitzi el plaç de sol•licituds de Carrera Professional, és a dir al gener, per tal d’estalviar-se uns calerons....que consti que m’agaradaria equivocar-me.

Salut

Elio Conesa

PS: Si t’identifiquesis encara et podria donar més detalls del que diuen.
Ja saps on ens pots trobar.

Publica un comentari a l'entrada